Kontakt

Här finns svaren på de vanligaste frågor som vi får till vår Kundtjänst. Kolla gärna nedan så hoppas vi att du snabbt och lätt hittar ett svar på din fråga. Skulle du ändå inte få svar på det du undrar, är du självklart välkommen att kontakta oss på mail eller med hjälp av snabbformuläret.

Använder du gmail för din e-post?

Isåfall kan det hända att svar eller orderbekräftelsen från oss hamnar i en annan mapp/kategori/flik än din primära inkorg. Så kolla gärna det en extra gång och tänk på att markera våra mejl, så att du framöver inte missar viktig info från oss.

Epost: kundtjanst@godisboxen.se

Vår postadress är:
Godisboxen Sverige AB
Box 70
27122 Ystad
Org.nr: 556964-9865

Gäller det samarbetsfrågor eller större utskick från företag kontakta Fredrik på tel: 0735-007622

Utebliven orderbekräftelse

I normala fall kommer din orderbekräftelse till din mail direkt i samband med genomförd betalning. I vissa fall kan den hamna i skräppostmappen, så kika även där. Hör annars av dig till oss, så vi kan bekräfta din beställning. Detta är jätteviktigt framför allt om du betalt med faktura, då denna också kommer till den mail-adress du uppgivit.

Leveransfrågor

Godisboxen skickas som ett 1:a klass brev med Posten och det är de som delar ut våra boxar direkt i brevlådan/brevinkastet. Avisering sker endast i undantagsfall. Men det händer, så fråga alltid din mottagare om han/hon har fått en avi om denne inte har fått boxen utdelad. Utdelning sker normalt alla vardagar, enligt Postens gällande villkor. Godisboxen kan därför inte garantera leveranstiden, men boxen skickas alltid från oss för att kunna delas ut på önskat leveransdatum. Men det händer att leveranstiden tar upp till 3 dagar och detta är tyvärr inget vi kan göra något åt, utan måste hänvisa till Postens villkor.

Fakturafrågor

Det är Klarna som tillhandahåller all vår fakturering och kan hjälpa dig med alla frågor kring din fakturabetalning. OBS! Du får ingen pappersfaktura skickad till Dig, utan den kommer digitalt (PDF-länk) till den e-postadress Du angivit. Om du av någon anledning saknar din faktura hör av dig till Klarna så får du snabb hjälp.

Epost: info@klarna.se
Telefon: 08-120 120 10

Du är självklart också välkommen att kontakta oss på kundtjänst om du är osäker eller vill veta mer om detta!

Läs Alla våra köpvillkor 

Så här beställer du – Visa mig!

 

Har du en bra blogg? Klicka här:

Vi gillar bloggare


Godisboxen.se 9231 gilla-markeringar
Gilla sida