2019-09-25 Nyheter

And the nominees are…

Långa nattmanglingar, utmanande workshops, post-itlappar som gjorde ”hela havet stormar”-leken till en enkel match och en något sämre kostcirkel (eller, cirkeln i sig var fin. Det var mer fördelningen som sviktade lite).

Att bygga en ny sajt är inget du kan ta lätt på. Och att bygga en ny e-handel justerar utmaningen ytterligare ett snäpp uppåt. Framförallt när personligheten är sådan, att OK inte är tillräckligt bra. Vi vill helt enkelt vara bäst på det vi gör och det ska genomsyra hela vårt företagande, från upplevelsen våra kunder får av att besöka godisboxen.se i jakt på en bra present till det personliga bemötandet när frågor dyker upp.

Så att då bli nominerade till Publishingpriset kändes oerhört hedrande och som ett superroligt kvitto på, att när vi tog beslutet att göra en rejäl make-over av godisboxen.se, så gjorde vi det rätta. För priset syftar till att premiera bra redaktionellt innehåll och marknadskommunikation, och görs utifrån ett antal kriterier, där bl a användarvänligheten (dvs, hur lätt är det för våra besökare att faktiskt göra det de kom in på sajten för att göra) och designen är ett par av dem. Något som vi fokuserat stenhårt på tillsammans med vår digitala byrå, Blinka Blå, i skissandet och byggande av den nya sajten. Överens, oense, osäkra, stensäkra. Ja, vi har nog täckt de mesta känslorna på vägen fram. Men bra blev det. Och stolta över nomineringen är vi. Men nöjda? Aldrig. Nu ska vi göra det ännu bättre. För vi älskar ju när ni godisboxar alla ni gillar. Och då ska ni ha det så skönt och bekvämt som vi bara kan fixa åt er. Det förtjänar ni.

Ha det gott!

/Fredrik